Monday, September 10, 2007

Perompak kah aku???

hahahah lum cite aku nk gelak dlu...
smlm aku g UM nk submit borang master n RA tuh.
kn weekn,so fact tutup. Tp dh de appmnt ngn lect aku.
dh 2thn aku tgglkn UM, mane laa tau rules cmne kn.
Smpi2 jek aku tgk pintu n grail terbuka, so blasah jek la msk dlm fact.
Aku bgtau lect de kt bwh, die ckp jap nk trun.
Tetibe......

P'cik guard dtg tnye aku
guard : Cmne awk msk??
aku : Tuh..pntu terbuka sy msk laa
guard : Pntu tuh dh di pecahkn, lect jek leh msk weekn ni sbb de kad
aku : Tatau, sy dtg nk jumpe lect(dgn muke selambe)
guard : Mane matrix card awk?
*sib baik matrix lame yg dh 2thn expired de lg,aku pn kasi laa
p'cik tuh catat nama,ic n matrix num aku smbl membebel.
lect aku pn trun,aku ckp la kt die
lect : Sy suh die dtg
guard: Skang pintu tu de org pecahkn, klo de kecurian ke pape. Cmne?
*siot jek p'cik tu, muke aku de rupe perompak ke?
pastu die catat skali nama n num lect aku.
aku : Sori la encik, sy tatau.
*guard tuh pn blah.
lect : Lum pape dh jd perompak awk nih!
kahkahakah
*aku rase nk gelak tergolek2 kt stu gak

(kate p'za, sggh cemerlang, gemilang n terbilang p'cik guard tuh) :D

Dh setel diskusi ngn lect aku yg buat aku pningg kpale nk smbg master aku trus blk.
Hmmmm penuh ngn coding tajuk yg aku dpt...bru dgr lect aku cite psal tajuk tuh dh berpeluh..nk siapkn dlm sethn tatau laa huhuhu
Doakn laa aku dpt offer jd RA n smbg master tuh...dlm sebln lg rslt kua.

7 comments:

Anonymous said...

apekah weh.....ko nk jd RA ker ...nk jd perampokk....eheheh.

kad matrix kiter leh gune lagik ker?? aper kes la pakcik tuh...iskisk

Muj!b said...

huahauhauahuah... senak perut aku..
isk isk isk.. apo nak jadi nih.. hehehehe.. niat nak gi jupe lect.. skali kene tudo perompaks..

welcome to Ali Baba club.. har har har ..


weeennggggg punya guard!
len kali kem slm kat dier.. :p

Miss Su said...

su : aku rase p'cik tuh xprasaan aku nih student abad ke bape hahaha

mujib : tuh la psal,niat sket nyer baik. Takpe laa p'cik tuh juz menjlnkn tugas dgn penuh displin kahkahkah

Anonymous said...

yg paling2 aku nk tergelak tuh....
en Yamani pon kena amik nama gak...hua hua hua :P

Miss Su said...

kecik: kuang3 en yam wat muke cuak hehehhee
nnt klo kua paper de kes kt fsktm mesti de nama aku kerjasame ngn lect *ihiks

Muj!b said...

takpe2.. pak guard tu buat amal sempena bulan posa.. hauhauahuaha..

Unknown said...

mmg shiot la pak gad tu...xpasal kna cop perampok!!!kuang...kuang...kuang...