Saturday, September 22, 2007

konpiusss

arggghhh dh lame tak coret sumthing, manyak kelija oiii...
dh la proposal tak siap2 lg..aku dh fenin!!!
nk gune algorithm per nih. waaaaaa A* dh de org gune ;(

oohhwww aku kna siapkn proposal utk master nih, walaupn lum cnfrm dpt.Tajuk aku pjg giler "Intelligent Hardware Based (FPGA) Shortest Path Algorithm Implementation for Ambulance Map Path Guidance"
amek ko!! hahahhahaha
nk sgt booking tajuk, dh tatau. Yg lain sumer cam lg susah

Tulun...tulun..sape leh bg idea the best algo nih
next week kna submit!
(p'za...help me! walaupn aku tau ko pn lum siap huhuhu)

4 comments:

Muj!b said...

buat jek A*..
ha ha ha ..... wei.. sempat ke anto? mmg last menet gilo ko buat proposal tadik haa...

Miss Su said...

mmg dh sah gune A* jek hahaha
hntr jek laa..dh xsmpat nk studi algo len!
anyway,mujib thanks a lot tulun aku siapkn smpi pecah separuh kpale kahkahkah

zuradaa said...

chesu!! u've been TAGGED!! visit blog saye yerh..

Miss Su said...

erkkk
zura!! erni punyer aku lum wat
hahhaha nnt2 laa ek
agak busy lately