Monday, September 22, 2008

Kengkawan

Sabtu lps aku g bukak pose bersama kengkwn (xYT-Besut)
Buke kt Sri TTDI S.Alam...mahaiii huhuhuh
Bak kate Mi-g dh laa bawal msak lebey kurang haha

Ikan siakap or kerapu pn dh habes, kiteorg ber7 jek

Jumaat mlm lg rmai tp aku tak dpt join coz ade klas

So aku g sabtu tuh jek


Muke Kekenyangan

Oleh krn en bob & en gondang tatau nk order

Terpaksa laa buke mnum n mkn kuey dlu

Aftr solat bru mkn nasi huhu bagus nyer member smpi awal

Then g round2 kt SACC Mall

Aku jarang g S.A so agak jakun hahaha


Pastu g lepak mnum kt kdai kopi

Janji ngn en Koleh & Dr Kamil

Kesian dieorg tggu kami2 yg duk b'jln nih
hehe
Harap maap la yek, klo dh jln tuh tak hingat
Cik Aneng pn ade ngn ehem ehemmmm



....Ape cite tuh....


Pasangan Bahgia


Pasangan Hangitt haha

Lepak mnum smpi kul 12
Aku dh xlarat gelak + nk blk umah jauh plak

Sonok jumpe kengkwn coz dh lame sgt tak jumpe

No comments: