Tuesday, September 9, 2008

Hati-Hati

Di bln Ramadhan nih tentu ske g bazar kn
Aku bru 2kali g bazar. 1st time g bazar kampung kerinci utk
bli kuih coz kna buke kt dlm kuliah &

2nd kt shah alam time weekn g buke kt rmh my bro

Nk d jadikn cite, dh 2ari aku Cirit Birit ok...
Arini tahan sket dlm 5,6 kali g toilet, smlm lebey 10kali
Aku tatau laa kuih tuh yg bile dieorg jual
Murtabak or gula melaka (onde2) yg aku mkn tuh..huh!!!

Mesti yg tak habes bile2 ntah, time buke mkn jek
Then baru hidu cam msam kelapa gula mlake tuh
Akak ipar aku bau pn cam dh basi, tp aku dh termkn sket
Murtabak plak aku rase cam basi2 tp ade gak yg aku dh telan

Eeee tak baik tau sbbkn org saket prut lebey2 lg bln mulia nih

Aku punyer laa xlarat smlm smpi half day jek keje
Aftr buke aku mkn pil chi kit teck aun & mlm sket mnum 100plus
Aftr sahur still saket prut n aku mkn pil chi kit teck aun tuh lg
Today melaratkn diri coz kna siapkn assignment
Nk tanak aku g klinik amek obat, aftr buke nnt try mkn dlu
If tak berkesan gak g klinik mitak obat lg berkesan laa
So di nasihatkn takyah laa bli kuih2 yg ade kelapa
Or lg bagus takyah bli pape kt Bazar huhu

Ok, nk blk daa..Slamat Berbuke

4 comments:

Anonymous said...

wooo...sian nyer kena food poisoning..sabar jer la ek..dugaan bulan posa

Muj!b said...

aha.. aha... aha.. ahahahhaha...
aku nk gelak pun ade.. nk kesian pun ade.. :P
tu laa.. napsu mkn tahap dewa aa tu.. muehehehe..

take care!!
jgn lupa mkn obatsss..
kasi buang abih itu poison..

Miss Su said...

|1f34|-|1r3: tuh laa dugaan btul huhu

abd mujib: tak mkn byk pn tau, rase jek..klo mkn btul2 mahu 1week aku pengsan ;p

Abu Emir said...

ala keciannyee...