Friday, July 18, 2008

TagGed

Sy telah d tag! sgt kemalasan wahai cik piz
Tp tgh ngatuk, so...layannnnn

1.Senaraikan 5 Hadiah Yang Anda Impikan.....

- Laptop (kecik, ringan & berkuasa tggi haha)
- White Gold :y
- Harrier kale puteh
- Tanah 1lot nk wat umah beso
- Duit utk shuppin ribu riban (Bandung besh!)

2. Alasan Terhadap pilihan tersebut.....
Supaya dapat penuhi hajat, yg sememang nyer aku tak mampu nk bli sumer tuh ;)

3. 5 Impresi terhadap orang yang diminati.....
- Jujur
- Rajin
- Baik ati
- Comey
- Beriman :L

4. 5 Ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi.....)
- Alam (Ciptaan Allah)
- Komputer
- Kecanggihan hp saban ari
- Game (
t'utama nyer yg melibat'n susun huruf jdk perkataan tu)
- Doraemon (sejak kecik aku t'igin nk ader sekor)
yg 2nd last n last tuh aku copy from cik piz hehe

5. 5 Pekara yang dibenci...
- Org yg tak penuhi Janji
- Perokok (nk b'asap, jgn smoke dpn i k....)
- D'tggu n M' tggu org
- Lipas (sgt geli)
- Bile prutt lapa..mule laa tade mood huhu


6. Kali pertama naik kapal terbang
- Time g Bandung ritu

7. Kali pertama pergi oversea
- Time g Bandung gak (kire obersee laa kn) :)

8. Kali pertama duduk berjauhan dr keluarga
- Time blaja kt Jasin. Homesick wooo

9. 5 tmpt yg teringin sangat nak melancong
- Japan
- DisneyLand
- GoldCoast
- Phuket
- Bali

10. Favourite accesories
- Gelang tgn (yg pkai kt tgn kiri skang). Hadiah PMR from my mum. Tq Ma..Luv u :k

11. 5 perkataan yg selalu sebut..
- Bangang
- Gile....
- Arite
- Owhhhh ok (chatting especially)
- O Mak ko! (nih kalo terkejut sec tiba2 :D)

12. Kalau ada duit...
- Shuppin kt Bandung lg
- Nk g melancong
- Bg kat parents n adeq2

13. Jika saya tidak belajar/bekerja dlm bidang sekarang...maybe saya...
- Dh jd Manager or Bukak biz sndri :s

14. 8 lagu yg bleh dgr b'ulang2 kali tnpa rasa muak
- Sempurna (Andra&The Back Bone)
- I'm Yours (Jason Mraz)
- Kenapa Singgah Kalau Tak Masuk (Flava)
- Feeling Fine (L'Arc~en~Ciel)
- Life (Yui)
- Aku Bukan Untukmu (Zaf&Lah)
- Pieces (Sum41)
- Permata yg Di cari (De Hearty)

15. Orang yang Mahu di Tagged...
- Yam
- Cikin
- Peng
- Erni
Sesape yang nak buat....sila2 jgn malu2 :z

2 comments:

pjOn said...

dia pon cbuk nak harrier gak..hehe

Miss Su said...

pjon: apsal..ko pn nk harrier gak ke...takleh lwn harrier puteh aku laa hehe