Saturday, November 10, 2007

My Weekn


Went back 2 kL last saturday...hanging out with my frenz.
Depavali g lepak msak2 umah izah n mala kt Seri Kembangan.
Erni n nana pn ade (Sonok sgt2)
Msak nasi ayam depavali n wat rojak buah.
Mlm tdo sne then pepg grak g keje huhu malas nyer
Last weekn lunch with x-yt Besut..Nahar,bb,jibe,aneng n diana.
Lunch kt ayam golek PD...

Dis murning mkn nasi lemak with my kazen at 6th college.
Pak Abu's food r so damn good, kenyang!!!
Then blk ttdi kunonn nyer nk siapkn keje yg manyak tuh
Tp malas plak hehe
Ptg2 sket nk g carik rmh (sum1 nk temankn?)
Jom2 any idea area mane bes ???
Buhsan nyer carik rmh xjumpe2 :(
Can anybdy here help me...

Nasi ayam Depavali n rojak buah + air barli nyum nyum nyummi!!!


11 comments:

Anonymous said...

ko nk cr umah area mane beb?? hillpark ok what...:D

Miss Su said...

hillpark sesak doo
lgpn 1+++ huhu xmampu eden :D

Muj!b said...

ko makan ker melantak ??
kekekekeke.. :P

Muj!b said...
This comment has been removed by the author.
cepotet said...

bebeh..
perut dah ok ke?

Miss Su said...

mujib: mkn k hehe sedapp resepi org jb jgn tatau

erni: prutt dh ok :) tp asyik lapa jek coz manyak pkir
keje manyakkkk :(

Muj!b said...

hahhahaha.... oit sue.. siot jek.. send ahh resepi orang jb kat aku.. meh aku try masak sendiri.. wakakakka.. :P

wei.. jgn makan bnyk weii.. hahaha.. nyesal nanti.. kakakaka...

Anonymous said...

en Yamani: "reti ke korg neh msk nasi ayam?"

ahahhaha jwp cheSue...jawap

Miss Su said...

mujib,
ko nk resepi wat pekasam ke *ahaks
aku mmg mkn manyak xleh tahan doo

p'za,
en.yam "xcaye lah sy"
aku "t'diam"
ko lah pndai2 g bgtau die huhu

Muj!b said...

ahhaha.. sue mana reti masak.. dier reti tgk orang masak jek.. wakakkakaka... :P

Miss Su said...

wess alo alo amboi amboi mr mujibon nih kutuk2 aku plak...
aku tau la ko terel msak..
msak megi haha